.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست فرمانداري ساري معرفي مي‌شود
با حضور استاندار و مسئولین استان و شهرستان ساری صبح فردا (شنبه)، مراسم تودیع منصور علی زارعی، فرماندار مرکز استان و معارفه ...
سرپرست فرمانداري ساري معرفي مي‌شود

مراسم توديع و معارفه فرماندار و سرپرست فرمانداري شهرستان ساري برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز ،
با حضور استاندار و مسئولین استان و شهرستان ساری صبح فردا (شنبه)، مراسم تودیع منصور علی زارعی، فرماندار مرکز استان و معارفه محمد علی پیشنمازی مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری بعنوان سرپرست فرمانداری ساری در سالن شماره 2 استانداری برگزار می شود.

زارعی روزهای اخیر به منظور نامزدی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، استعفای خود را تقدیم استاندار مازندران کرده بود.

در حالی فردا مراسم تودیع زارعی و معارفه پیشنمازی به سمت سرپرست فرمانداری ساری برگزار می شود که وزیر کشور بر اساس حکم 10 خرداد ماه 90 علی بابایی کارنامی را به عنوان فرماندار مرکز استان منصوب کرده بود که دلایل نامعلومی برای لغو احتمالی یا تعویق در صدور حکم وزیر کشور در استان محسوس شده است.

تاخیر در عدم معرفی فرماندار مرکز استان علیرغم حکم صادره از سوی وزیر کشور، سبب شد تا سید رمضان شجاعی و علی اصغر یوسف نژاد نمایندگان مردم ساری و در مجلس شورای اسلامی به وزیر کشور تذکر دهند تا وی نسبت به اجرای حکم صادره و انتصاب علی بابایی کارنامی بر سمت فرمانداری ساری اهتمام کند.

از آنجایی که بابایی کارنامی گزینه اصلی و مورد اعتماد نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مازندران، هر دو نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از روحانیان بزرگ مرکز استان بوده ا است دلیل تعویق معرفی وی بر مسند فرمانداری ساری علیرغم دریافت حکم وی از سوی وزیر کشور در هاله ای از ابهام قرار دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 خرداد 1390
خدا رو شکر بالاخره بعد از 6 سال فردی با سابقه مدیریت اجرایی به عنوان فرمانداری ساری معرفی شد نه با سابقه نظامی..........
آقای پیشنمازی براتون آرزوی موفقیت می کنم البته با این وضعی که وجود دارد مسلما مدیریت سختی را در پیش دارید چون شما بر خلاف نمایندگان شهر و مخصوصا روحانیون و نماینده ولی فقیه به این سمت منصوب شدید.البته شما با درایتی که دارید این مسائل را حل می کنید به امید روزی که ساری به جایگاه یک شهر مرکز استانی برسد.انشاالله
نا شناس 29 خرداد 1390
درود بر زارعی فرماندار ساعی ساری از زحمات ایشان در مدت 5 سال سابقه کاری فرماندار مرکز استان تقدیر و تشکر فراوان میکنیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.213 seconds.